kära läsare

Min dag har varit jätte bra :)
Har varit och shoppat med big siz Jannika och mommo.
Jag sökte jätte länge efter en röd klänning som jag ska ha på lilla jul festen imorgon i komossan, the place to be.... haha nejgo, skämtåsido ;)

Nåja, jag provade som en galning en massa röda klänningar i olika modeller och olika storlekar men inte så att någon av dem såg bra ut på mig.
Så till sist köpte jag en blå klänning från H&M, inte var jag så nöjd med den men den får duga ;)
Billig var den iaf, det ger vi ett plus åt!

Nu är jag hos äldsta systern min, vi har sett på idol och ätit massvis med gott ;) hihi mysigt.
Ligger nu i Eriks säng med laptoppen i famnen och börjar bli riktigt trött.
Kanske vore det dags att släcka datoren och krypa under täcket och finna skönhets sömnen, njaae om en stund kanske :)

Träffade på kära S i stan idag också, hon hade köpt en jätte snygg klänning som hon ska ha på sig imorgon.
Hon kommer vara hetast på dansgolvet imorgon när hon kör sina moves ;)
Imorgon är partyprinsessorna på gång åter igen, DET GILLAR VI STORT!

Kanske jag åker till vasa imorgon på morgonen redan, jag saknar ju Aliina och syrran så mycket.
Ska ringa och höra med dom om det passar att jag kommer :)
Och sedan 4-5 ska vi alla 5 syskon vara tillsammans och prata minnen om mamma, så ska vi fixa tortillas :) mums!

Nejnu ska jag ta och ringa S ;)

Godnatt med er kära läsare.

Love
Neettii




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0