I just can't take those tears

Nu är jag hos äldsta syrran, ska sova här :)
Vi har sett på big brother och på twilight, jag tröttnar aldrig på twilight!

Och jag saknar S så jäkla mycket.
I need you!
Imorgon kväll ska jag ti internatet, då ska jag köpa en paradis låda åt mig och S så ska vi bara vara..
Bara sitta och prata mellan himmel och jord, bara hon å ja!
Bara få gråta ut alla tårar som är inom mig, prata härliga minnen om min ängel.
S ska också sova med mig imorgon natt, för som sagt jag skulle inte klara av den natten ensam.
Marddrömmar och tårar och oro kommer det att finnas för mycket av.
Så tack så mycket S för att du alltid finns där, tack så mycket för att du gör min dag värt att leva.
I love you my best friend.

Nu ska jag söka efter någon bra film, så ska jag ligga och se på den tills jag slocknar och finner skönhetssömnen.
Godnatt med er kära läsare.
Lots of love
Neettii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0