första advent

Igår dansade jag nog hela kvällen, ända gångerna jag tog paus var bara när det var rökpaus. Haha så idag är mina fötter så otroligt sjuka, haha ;) Men redan en 12 tiden kom en polis bil dit och plötsligt var det 4 polis bilar där, haha en del sprang in till skogen för att gömma sig, en del bråkade lite med polisarna, haha men största delen stod nog alla och såg på och var spända. Så alla blev utkastade från lokalen så man stod ute ca 2 timmar, tur att det inte var så himla kallt. Hemma sitter jag nu iaf, funderar på att ringa Sassa nu :) Jaa, det ska jag ta och göra :D Hon missade verkligen det bästa igår på kvällen så nu ska jag ringa och skvallra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0