down down down

Igår var det en riktigt lyckad dag/kväll :)
Var till Hanna och Tobbes och hälsade på, Yasmine var sååå söööt!
Jag blev så otroligt baby sjuk.

Senare kom brodern efter mig, så for jag dit och hälsade på Ida & Linnea :)
Dom hade nog växt mycket, så söta små flickor.

Och sen blev det att gå till syrrans och joina Ellen Erik och Emmi :)
Gud vad härligt att se dem, jag hade saknat såååå gullungarna.

Så det blev en riktigt "barn dag" igår för mig om man kan säga så ;)
Jag trivdes iaf, jag älskar små kidsen :)

Var på tumis med pappa, vi såg på idol och åt chips o godis ;)
Men jag somnade så jag hann inte se på utröstningen men det var väl Reza som åkte ut.... eller?!

Vaknade imårse och jag trodde det var natt men klockan var 7 på morgonen, förvånad var jag!
Men jag sov vidare till 10, jag hatar VERKLIGEN att stiga upp redan så tidigt på en lördag!
Klockan är bara 11 nu så kanske jag skulle ta och lägga mig igen?
Men nu kaffe :)


ELLEN, min älskade systerdotter <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Härligt att ha dej här! Du e alltid välkommen!! Fiiin bild av min söta Ellen.

2009-11-24 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0