-

Min dag började väldigt trögt, jag försov mig också.
Det var faktiskt inte så oväntat heller eftersom jag satt upp halva natten igår och jobbade med portfolion, men var tvungen att sluta när limmet tog slut.

Idag har jag och Sassa haft en väldigt skum humor, men skrattat har vi gjort för många ;)
Ett gott skratt förlänger livet, är det inte så?

Jag gick och tog en tupplur efter skolan tills jag väcktes av en massa pojk röster och då förstod jag att det är ingen vits att försöka somna om för dom väcker mig ändå inom en kort stund.
Men jag lämnade och dra mig en stund och som jag sa så knackade de för fulla muggar på dörren och försökte låsa upp dörren, men dom hade fel nyckel. Haha ;)

Steg upp gjorde jag och Sassa hade ännu kvar sin konstiga humor och det smittade av sig åt mig så vi blev allmänt korkade igen :D Haha.

Jag läste just vad Sassa hade skrivit i vår blogg:
"Och nätti tappade just mitt ett telefon minneskort , hon letade i en halv minut högst så tittade hon på mej beskymmrat och försökte få mitt medlidande , men nej,  så letade hon i tio sekunder till så hittade hon ett par svarta sockor som hon ville ha så , hejdå minneskort :) hahah , netti e så gullig :) "

Haha hon e rolig och gullig hon, that's my girl!
Och så skönt att sluta 1 redan imorgon, det blir en riktigt super dag imorgon :)
Vi ska ha jul mys i klassen så vi missar en timme + att jag och sassa ska vara guider till niorna som kommer imorgon så då missar vi ännu en timme eller två ;) FINA FISKAR.

Nej om 10 min släcks internet så nu ska jag ta och ladda upp nån bild :)
Godnatt med er kära läsare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0